maandag 2 december 2013

ICT

Mijn tweede vak is ICT.    


Met de computer werken kan toch niet moeilijk zijn, zeggen sommige mensen.
Nee! Voor bepaalde zaken kan het wel moeilijk zijn heb ikzelf ondervonden.
Je moet daarvoor veel geduld hebben.

Voor het vak moet je 6 opdrachten maken in Word en 5 opdrachten in PowerPoint.
Mijn eerste opdracht in Word begon al goed. Het examen wordt gemaakt in Word 2010.
Ik werk thuis op mijn computer met Word 2013 in plaats van Word 2010. Dus daar liep het al mis.
Ik heb contact opgenomen met de docent van het vak.
Het kan geen kwaad in welk Word programma je de opdrachten maakt zei de docent.
Als mijn opdrachten af waren dan had ik toch wel even het gevoel van 'amai' je kan echt wel veel doen met een Word programma.
Ik wist niet dat je zoveel uit een Word programma kon halen!

Daarna ben ik gestart met de 5 PowerPoint opdrachten. Dat valt wel mee om daarmee te werken.

Ik ben toch wel opgelucht dat de opdrachten zijn afgeraakt.


1 opmerking:

  1. Hoi Jessica,

    Wat een feest der herkenning! Ik had ook Word 2013 en het duurde even voor ik door had dat je ook met andere sjablonen mocht werken. En dan de opdrachten, ik dacht ook dat doe ik even, maar zo simpel was het niet. Ik heb hem gelukkig voldoende kunnen afronden. Succes met de opleiding!

    Groetjes Jedidjah

    BeantwoordenVerwijderen