zondag 1 december 2013

Welkom op mijn blog!

Ik zal mezelf even kort voorstellen.

Ik ben Jessica en woon op dit moment nog thuis bij mijn ouders. Heel gemakkelijk!
Ben afkomstig uit het Antwerpse.

Mijn droom is om kleuterjuf te worden.
Ik ben afgestudeerd in 2006 en behaalde mijn diploma kinderzorg. Wat komt er nu? Ik wilde heel graag nog verder studeren, en ik heb dan ook de stap gezet om voor Orthopedagogie te gaan studeren.
Ik ben helaas moeten stoppen halverwege mijn academiejaar wegens een blessure (sleutelbeen gebroken). Nadat ik volledig was gerevalideerd, ben ik gaan werken in de zorgsector.
Toch wilde ik terug gaan studeren, maar om die ene stap te zetten daar heb ik lang over zitten nadenken. Ik werk ook heel graag dus wat moest ik doen! Ik ben uiteindelijk in september begonnen met de opleiding kleuteronderwijs via afstandsonderwijs te Tielt. Ik werk voltijds en studeer nu!


Wat je allemaal op mijn blog kan lezen zijn de belevenissen van de komende 3 à 4 jaren van mijn kleuteropleiding. Alle kennis dat ik opdoe tijdens het studeren en in de praktijk op stage te gaan, kan je hier ook lezen.

Veel leesplezier!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten