zondag 1 december 2013

Interessante kinderboeken

Hallo.

Ik heb thuis enkele interessante kinderboeken voor kleuterleerkrachten.
Deze kinderboeken zijn geschreven door Liesbet Slegers.
Liesbet Slegers heeft een eigen site met al haar kinderboeken die ze heeft uitgebracht. Hier is de site:  www.liesbetslegers.be

De boeken die ik al heb gekocht van haar zijn;
*Het grote zintuigenboek van Karel - Lekker zoet.
*Het grote emotie boek van Karel - Vandaag ben ik blij.
*Het grote dierenboek van Kaatje - Miauw!

Als je met deze boeken rond een thema werkt, kan je leuke activiteiten doen in jouw klasje.

Ik heb vorig jaar gewerkt met het boek Lekker zoet in de 1ste kleuterklas.
Elke dag nam ik het boek vast en las een tekstje voor over welk zintuig we het gingen hebben die dag in de klas. De kinderen vonden het een leuk boek.


Dit is het boek Lekker zoet:
 
Bij deze laat ik ook de twee andere boeken zien: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten