zondag 1 december 2013

Mijn eerste vak is een feit

Pedagogie.
Mijn eerste indruk was positief over dit vak.
Je moet voor dit vak examen afleggen en opdrachten maken.
Ik begon heel positief aan de cursus pedagogie, tot ik de opdrachten bekeek. Hoe begin je aan die opdrachten!
Stap voor stap begon ik aan de eerste opdracht, het begon stilaan door te dringen hoe ik de opdracht moest maken. Uiteindelijk zijn alle opdrachten gemaakt.
Je moet ook opzoekwerkjes doen voor een bepaald hoofdstuk of voor een opdracht.
Ik heb dan vooral gebruik gemaakt van www.google.be en ook deze site heb ik geraadpleegd www.wikipedia.org

Als je met een probleem zit of je begrijpt iets niet goed uit de cursus of een opdracht, dan krijg je hulp van de docent die het vak geeft. Je wordt wel goed begeleid in je opleiding.

Je kan met medestudenten in contact komen en je hebt een discussieruimte om over bepaalde onderwerpen van de cursus te discuteren. Ik vindt het leerrijk, want iedereen heeft zijn eigen mening over iets.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten